Min Dag, 10 juli 2011

Förlåååt för att jag inte har bloggat! Har inte haft tillgång till internet...

Nu är jag iaf på mitt land här på Djurö! Kom hit i Torsdags och det har verkligen varit underbart! Har badat, solat, sommarjobbat, varit med kusinerna och Lollo och massor av annat!

Så här har min dag idag sett ut:

Vaknade och sedan gick jag och mamma ut och sprang (som vanligt, har börjat med det varje morgon) badade lite och sedan solade jag lite. Efter ett tag gick jag, Cissi & Gilda till Lussan där vi tittade på film och hade det jätte mysigt ;)

Efter filmen gick vi hem till oss igen och åt lunch och tittade på fotbollsmatchen- Sverige Vann! :D

Lite senare på dan åkte jag, kusinerna, Gilda och John till "Vita Grindarna" och spelade minigolf! Sååå Roligt :D Jag vann faktist..?

Nu har vi för ett litet tag sedan kommit hem och nu ska jag och Jacob göra paj till efterrätten!



Jag, Beredd att spela!



Jag, Pluttis och min lilla golfboll,haha!



Minigolf!
:D

Kramisar Neah :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback