Min fina helg med Lollo!

Jag har haft en helt underbar helg med allra finaste Lovisa!
 
Efter bowlingen åkte vi hem till Lollo och myste.
Lollos föräldrar skulle på 50-års fest och åkte vid 5 så vi var helt ensamma hela kvällen och natten!
aja, efter de hade gått så satt vi bara och pratade innan vi gjorde värdens godaste tacos till middag!!
Vi satt och pratade i evigheter om allt mellan himmel och jord och hade det supermysigt!
Sedan blev det dags för Melodifestivalen så vi gjorde iorning kladdkaka med grädde och hallon, och gick sedan upp och tittade♥
Eric Saade var ju helt klart bäst!
Meldifestivalen tog slut men vi var ända för pigga för att gå och lägga oss så vi satte på solsidan och satt och skrattade till det :D
Vid Tolv-Halv ett började vi slumra till i soffan så vi gick och la oss, men vi pratade nästan hela natten så vi sommnade runt halv två kanske!?

Vi vaknade ganska sent och åt en mysig frukost i solskenet :)
Runt kl.13 blev vi hämtade av Pappa och min lillasyster för att se TRASSEL i 3D!
Den var faktist bra och var en gullig film men ändå rolig!
Efter bion gick vi hem till mig där vi spelade Eye Toy och Pratade!
 
Ett ganska långt inlägg,hehe.



En bild på lilla mig, hos Lollo tror jag!



Trassel-Biljetterna!


Så här såg det ut där vi satt när bion var slut!


Hehe, eftertexterna...

Tog faktist inte så mycket mer bilder under helgen med lollo, men några iaf!

Puss&Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback