I soffan med te´ och värdens bästa bok

Hej alla fina, Nu har jag för ett litet tag sedan kommit hem från dansen, första gången denna termin och det var jättekul med ny lärare och allt, och har precis ätit middag! Idag har jag varit med Jassi, Vilma & Hanna! Vi gick till Gallerian, köpte glass och shoppade lite! (Visar er imorn!) 

Nu ligger jag nerbäddad i soffan, läser och dricker vanilj-te', supermysigt ;) Har försökt ta itu med matteläxan också men efter typ tre talk la jag av,haha! Orkar inte... Känns så jobbigt med läxor!

Har ni fått läxor än?


 



Nej nu ska jag fortsätt med min underbara bok!

Puss!

Postat av: älskar dans!

vad har du på dig när du dansar? var dansar du o vilken sort? hur länge har du dansat?

2011-08-30 @ 16:13:46

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback