Picknik med Finaste Tjejerna!

Hallojsan!

Idag efter skolan var Jag,Jassi,Carro,Filippa & Vilma på Picnik i Humlan! Det var jätteroligt! Alla tog med sig lite mat hemmifrån och så delade vi på allting! Vi skrattade ihjäl oss typ hela tiden och hade det sååå roligt :D Det var så varmt i solen där vi satt så vi solade lite också,haha!
Hahah, I slutet blev vi "attakerade" av fiskmåsar som flög jättenära ovanför oss och jag och Vilma var jätterädda och skrek medans Carro & Jassi ville mata dom! FDotade även massor, men med Jassis och Carros mobiler, och det är bara Jassi som har lagt upp dom så Carros får komma lite senare!



Jag,Carro, Vilma och Fiffi<3



Vi igen<3



;)



När vi proppar i oss massa godsaker!

 

Muuuums, PICKNIK!

   

Fiffi,Jag och Vilma med våra Pringel-Chips-Läppar :thumbup:

Eftersom det var Jassi som fotade allting så kom hon inte med på någon bild så kommer en annan fin bild på Söta Jassi!<3



Lots Of Love :love:






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback