Påsklov=Landet!

Nu är det ju äntligen lov!
Imorgon åker jag och hela familjen till landet! Vi ska vara där hela veckan och ha det bra ;)
Just nu renoverar vi hela köket! Haha, vi kanske under 1-2 dagar inte har något golv i köket!
Jag & Lillasyrran ska också få ett nytt mycket större rum :)
Vi kommer ha med oss SÅ mycket grejor! Några sängar, ett styort skrivbord, skåp,bokhyllor och massor av andra möbler! Eftersom vi har med oss så mycket grejer, får dom inte plats, så pappa ska åka lastbil dit imorn! Alltså åker jag,mamma och lillsyrran själva!

Som jag har skrivit förut så har vi bara jättesegt internet där, så det kommer bli jättesnålt med bloggning och i VÄRSTA fall inget :(

M&B som bor i huset brevid har iallafall ganska bra internet, så vi får se om jag kan gå över dit och blogga lite!

Vi kommer hja med oss stora systemkamera, så när jag kommit hem kommer ni att få se massor av fina bilder av mitt påsklov!

Så nu får jag väll säga till mina underbara läsare: GLAD PÅSK PÅ ER!

Ni får ha ett underbart påsklov så ses vi lite senare!♥





2 bilder från mitt land! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback