Orkan! Klass 2 varning!

Hejsan!

Imorse hörde jag på radion att det skulle blåsa jättemycket idag! Tillochmed klass 2 varning!! Och det var så sant..... :







Så här såg det ut på löpsedlarna!^^

Trodde först inte att det skulle bli träras men det hände tillochmed utanför våran skola!





Läbbigt! Pinnarna var ungefär 5 cm tjocka! Och de föll från 6 m höjd! Om någon fått den i huvudet skulle den säkert fått en hjärnskakning, minst! :(

Såg ut som det skulle bli orkan, grus,löv och skräp virvlade runt, runt! Haha, vi var jätterädda om skrek!^^

Kände på mig att det skulle komma en sådan där vind, så jag stängde ögonen och jag kände verkligen hur sten och grus studsade mot mina ögonlock!

Håll er inne!

Är också jättejobbigt att cykla, för man kan nästan inte kontrollera cykeln! Den backar och svänger hur den vill beroende på vilket håll vinden blåser!

Usch, kallt är det också!!



Ps. Alldeles strax kommer det mera bloggning!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback