Onsdag

Hallojsan^^

Idag i skolan var vi på bio! Vi såg en islänsk film som hette The Secret Spell, som var jättedålig! Först pratade dom islänska så man fattade ingeting, och sen var den verkligen såå overklig och kanske lite barnslig för 12-åringar!
Neee, ingen Hitt!
Efter det var det bara en vanlig skoldag... Efter skolan stannade Jag & Louise kvar och gjorde lite läxor! Vi gjorde på vår Powerpoint som handlar om Lady GaGa! Vi ska redovisa den på fredag, så vi behövde verkligen träna!
 Efter det cyklade Jag,Vilmisen,David & Ludvig och köpte glass :)
Det var inget glassväder: Regn,Kallt och Molningt men vi brydde oss inte utan köpte varsin Cornetto och hade det bra! 

Juste, sedan gjorde jag också en jätteroligt sak! Jag spelade  in en slags cover till vår film!  Jag var "berättarrösten"!
Fick spela in det på ett kontor :) Haha, Vi fick göra det ganska många gånger för jag började skratta, men till slut gick det ;) Anna tyckte jag gjorde det så bra så jag fick lite vindrunor som belöning,hihi♥



 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback