Min Måndag i Ord och Bilder<3

Jag har precis kommit ut från en varm och skön dusch! Finns nästan ingrt som är så skönt som det! Har dansat och sjungt för full hals därinne, till låtar som, S&M, 25, Baksmälla, Barbra Streisand och många fler! 
 
Idag var det en vanlig dag i skolan, sedan efter var det Filmverkstad, vi spelade in 2 scener, vilket var jättekul! Hermine,Jag & Jassi skrattade ihjäl oss när vi skulle spela ****** och *******! Vi fick säkert ta om 10 gånger!
Hahaha♥ Efter det cyklade jag&Anna till dansen där vi köpte en  och en för att få lite energi till dansen som varade i 2 timmar! Var jättekul, vi skulle gå ner i SPLITT och SPAGAT (som jag och anna inte kunde) så vi stog där med böjda ben och gapskrattade!  Cyklade hem, Hade ett 20 minuters samtal med >Jassi,Gabbi och Carro, men jag kan tyvär inte säga här i bloggen var det var! Åt en god midag och sedan hoppade in i duschen!

Nu läser jag olika bloggar och hänger upp kläder! Inte intressant alls, har ganska tråkigt men ska göra ngt roligare snart!

Pics Today:



Haha, jag efter gympan, ville inte visa ansikten för mitt hår såg inte klokt ut^^



Carro,Hermine,Jag och Vilma på väg till skolan!



Söta Hermine på filmverkstaden<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback