Liten joggingrunda i solskenet!

Godmorgon!

Vaknade för en stund sen. Har precis stängt av Harry Potter 3, som jag har legat och kollat på!
Alla andra i familjen vill bara vara hemma och slappa lite, men jag vill ut i solskenet! :D
Jag brukar i vanliga fall också villja det, men idag verkar det vara så fint väder! Klockan är ändå bara kvart över 9, så jag brukar faktist sova vid den här tiden^^
Jag tror att jag & min Ipod ska ge oss ut på en liten joggingrunda! Perfekt sätt att börja dagen med, man känner sig mycket piggare och gladare :)

Vet inte om det blir en runda på djurgården, för mamma sover fortfarandse och jag vill inte väcka henne!
Kanske bort åt gärdet? Jag tror det ;)

Sedan när jag kommer hem ska jag ut och shoppa lite med familjen! Jag ska bla köpa en sak till en person som jag inte får säga! Heeemlis :P

Hihi, men ni kommer få veta det imorgon kväll ;)



Vi hörs senare! :love:










Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback