Joggning i Vårkvällen<3

Hallojsan!

Jag kom just hem från en joggingtur! :D
Efter middagen kände jag verkligen för det, så jag satte på mig träningskläder och gympakläder och gick ut och sprang! Det var ljust,ganska varmt och riktigt härligt! Hörde lite fåglar som kvittrade när jag sprang! Glömde Ipoden hemma så istället fick jag tänka och jaa, fokusera! Jag sprang i Valhallaalén ner bort mot gärdet, rundade gärdet, sedan bort till Kampan och sedan en omväg hem tillbaka! Ca 7 km! *stolt* Tog mej 30 min! Jag kände mig pigg och glad, för det var riktigt skönt! :thumbup:
Trodde att jag skulle vara ensam och det skulle vara ganska tomt ute men jag träffade på minst 15 andra som var ute och sprang! ;) 

Nu är jag genomsvettig och ska alldeles strax jag hoppa in i duschen och tvätta håret!!

 
  
 

See Ya! :D




 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback