Fredag ute i solskenet!

Heej!

Idag igen så sålde jag majblommor! Först sålde jag med Hermine,Gabbi och Carro men sen tappade vi bort varandra så då sålde jag lite själv! På strandvägen mötte jag David,Louise och Vilma! Vi sålde lite och gick sedan och köpte varsin god Sunday glass och satte oss på en mysig uteservering! Vi åt glass,solade lite, pratade,skrattade och hade det allmänt bra!

Sen skulle vi sälja lite mer men det gick ganska dåligt så vi gick in på lite butiker istället! Marc by Marc Jacobs och Nathalie Schuterman! Hittade som vanligt massor av grejer jag blev helt förälskade i, haha!
Har iallafall bestämt att jag ska köpa 2 saker, men det visar jag inte föränns jag köpt dom.... ;)

Vi gick upp till östermalmstorg, gick in på The Body Shop och lite andra affärer. Sen var Lollo tvungen att gå hem så jag och vilma tog en paus i solskenet :D Sålde i saluhallen, där jag blandannat träffade Let's Dance-Frank! Han köpte en blomma av mig! :)

Sen var även Vilma tvungen att gå så jag fortsatte ner mot Strandvägen igen...
Sålde i Kungstädgården, och vid NK, där det gick jättebra!

Sen blev det så kallt så jag gick hem!

Jaa, det var min lilla dag, det!

Tyvärr kommer det inga bilder, för jag får inte tag på vilma, som har dom!







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback