Fredag :D

Hej!

Kom precis hem! Idag som första lektion skulle vi egentligen ha VV och Bild men vi fick se på film båda timmarna! Vi pratar om mobbning på VV och den här filmen handlade om det! Sannig Eller Konnsekvens hette den. Det var ingen fakta-film eller så utan en film baserad på en bok med samma namn av Annika Thor. Det var lite konstig men väldigt bra! På rasten körde hela klassen dunken, vilket var jätte kul!
Och efter luncrasten var det.... PROV!
Har ju gått runt och ojjat mej inför detta men jag blev faktist förvånad hur lätt det var! Bara ½ sida!
Förra Geo-Provet var ju 5 sidor så jag hade nog förväntat mig nått i den stilen! En fråga fattade jag inte först men sen gick det och jag kom på den ;) Efter skolan var jag med Hermine,Jassi och Vilma. Vi åt mellis och sedan gick vi till Karla Frukt, som vi 4 har börjat kalla K-Fruktis,haha♥ Köpte lite gott där; Icebreakers,DumleKlubba,TomteKlubba, Tuggumin, ja sådan gott! ( Det där köpte inte bara jag, utan alla 4!) Sedan skyndade jag mig hem på cykeln och nu sitter jag här och bloggar :) 

Kommer snart ett inlägg vad som händer i helgen och vad jag gör nu till det!





Är det bara vår klass som typ e beroende av detta? Sjuuukt gott!

 Love♥





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback