Borttappade Nycklar...

Förlåt Förlåt för att jag inte har bloggat under kvällen!
Varför:

 Det började med att i Torsdags, efter badmintonen tappade jag mina nycklar! 2 hemmnycklar & min cykelnyckel! Märkte det inte förräns i Fredags, så hela helgen och idag har jag letat och letat hemma! Men jag hittar dom inte! Så nu på kvällen idag cyklade jag & mammi till tennisstadion och tsk-malmen, och frågade där, och sen har vi också letat igenom en stor del av Liljansskogen! Men utan resultat :(
Så jag har alltså varit ute i nästan 1 ½ timme och letat! Imorn ska mamma ringa till polisen och så ska vi sätta upp lappar! Får se om någon har hittat dom, jag håller fortfarande tummarna!

Inte särsklit intressant, men ville bara berätta varför jag inte har bloggat! :)

Nu håller jag på och skypar lite med Tim & Erik från klassen! Erik leker DJ och sjunger någon sång om ketchup! Haha, skrattar jättemycket :D

Bilder från dagen kommer i nästa inlägg!<3




  
 


               





:( :( :(

Det kostar 8000 kronor at´t byta lås, så det är inte speciellt bra att slarva bort sina nycklar som jag,hehe.... :$







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback