Äntligen Hemma!

Hej alla fina läsare!

Nu har jag precis kommit innanför dörren! Resan tog 4 timmar på grund av köer, så nu är klockan 01.00......
Känner mig helt död! En levande Zombie typ ;)

Jag kan vell likagärna säga förlåt nu för den hemska upptaderingen! Det gick verkligen inte på något sätt att blogga därifrån :(
Snälla Snälla sluta inte att läsa min blogg! Jag lovar att det innom kort kommer komma massor med bra och roliga inlägg, så vänta bara!

Det är en väldig tur att vi har STUDIEDAG imorn, annars så skulle jag väll max få sova några timmar och då skulle jag defenitivt  vara helt död imorn! :)

Morgondagens planer är inte spikade så vi får se vad jag hittar på!

Kanske gör någonting med en kompis, Shoppar..... Annars blir det nog att sälja lite majblommor! Har inte alls sålt särsklit bra under den här veckan, så får verkligen komma ikapp de andra de närmaste dagarna!

Som sagt kan jag nu knappt hålla ögonen öppna så det är väll bäst att jag slutar nu och går och lägger mig!

God Natt & Sov Så Gott



Bild på mig och Jassi för några veckor sedan!


Pok Neah :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback